Ansiktsmask.

Hejhej :)
Idag väktes jag av min hund som slickade mig i ansiktet, tur för honom att klockan var 11.
Gick ut & gjorde kaninsysslorna, borstade Iza (hon hade lite tovar i manen) & sen Theodor :)
Var med mamma syrran bror & brors kompis & badade vid 1 kanske :) Vi var ensamma på stranden, men det var iskallt i vattnet, så vi åkte hem efter 1,5 timme igen :)
Hemma släppte jag ut Iza i buren & gosade lite till med henne :)
Sen åkte mamma & jag in till stan, först på Granngården & köpte en katttunnel, godis, godissträng & morotshållare till Iza & Theo :) Sen åkte vi till Skokanonen, Team Sportia & Ö&B, på Ö&B köpte vi Coconut Body Lotion, håringpacning & Shampoo & ansiktsmasker :) Sen åkte vi ner till Lindex & där fick jag en supersöt tunika som namnsdags-present :) Sen gick vi in till Coop & handlade mat :)
Åkte hem & gick till nínisarna igen :) Plockade lite jordgubbar & lät mamma ha på Avocado ansiktmasken, väldigt obehagligt men huden blev väldigt len efter :)

Ska försöka börja göra lite kortare inlägg trorja ^^ Blir väääldigt långa ^^

Puss & Hej :)

Världens sötaste kanin! Bry er inte om bakgrunden ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0