Theo flyger!

Hejsan folk!
Har allderles nyss varit ute hos/med kaninerna!
Har även byggt 4 hinder med syrran :) Aja, vi testade hinderna också! Först satte vi uta alla var för sig, det klarade han super! (han var verkligen på "hopphumör" idag) Sen så satt vi 2 bredvid varande (som ett dubbelhinder) Det bara flög han över! Ja, då testade vi att sätta 3 stycker bredvid varandra på högsta,
Jag trodde inte mina ögon när han (praktiskt taget) Flög! över 3 hinder som var 27cm långa! Då testa de att sätta alla 4 hinderna bredvid varandra, och tre det eller ej, HE DID IT! :D Så stolt över min lilla pluttesnuttegris!
Tror jag ska börja träna längd med honom istället för höjd, han var ju mkt duktigare på det :D
Slänger in nån bild på ninerna också :)

KRAM johanna & ninerna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0